سامانه منابع انسانی ابری

سامانه منابع انسانی ابری

هر اچ‌آری چه مدیر باشه چه کارشناس، برای اینکه بتونه سنگ‌بنای دپارتمان منابع انسانی سازمانش رو محکم کنه، نیازمند یه دستیار و رفیق همه‌فن‌حریفه! یکی که بتونه تو شلوغی کارها و چالش‌های بزرگ و کوچیکش بهش اعتماد کنه و کارهاش رو با خیال راحت بسپره به اون. پس تو دنیای هوش مصنوعی‌ها و چت‌جی‌بی‌تی‌ها، لازمه که خودت رو بسپری به دست تکنولوژی. اگر یه عرق سرد رو پیشونیت نشسته و اسم تکنولوژی و نرم‌افزار تو رو بابت هزینه‌هایی که ممکنه بابتش متحمل بشی می‌ترسونه، باید بدونی که فضای کلود یا به زبون خودمون «ابری» فکر جیب توئه!

برای معرفی نرم‌ افزار منابع انسانی ابری اول از همه باید بدونی کلا فضای ابری چیه. قدمت این اصطلاح برمی‌گرده به سال ۱۹۹۰، که شرکت آمریکایی AT&T یه پلتفرم آنلاین تحت وب رو برای ذخیره‌سازی فایل‌ها معرفی کرد. همه‌ی ما بدون اینکه بدونیم هرروز داریم از این فضای ابری استفاده می‌کنیم! وقتی ایمیلمون رو چک می‌کنیم یا یک فایلی رو واسه دوستانمون می‌فرستیم در واقع داریم رو ابرها سیر می‌کنیم! حالا این خدمات توی کشور خودمون هم به شکل‌های مختلف وجود داره. این روزا خیلی از شرکت‌ها و کمپانی‌ها به این شیوه‌ی ارائه خدمات روی آوردن، چون هم برای خودشون هم برای مشتریانشون به‌صرفه و کار راه‌اندازه. همونطوری که شما ماهانه بابت اشتراک اکانت یک پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال پول پرداخت می‌کنید، می‌تونید برای سازمان‌تون هم اشتراک ماهانه‌ی یک سامانه ابری مدیریت منابع انسانی خریداری کنید و از مزایای اون بهره‌مند بشید.

ویژگی‌های نرم‌ افزار مدیریت منابع انسانی ابری رو بشناس!

موضوع اون‌جایی رقابتی میشه که هرکی بتونه خدماتش رو راحت‌تر و با پیچیدگی‌های کمتر ارائه بده. طبیعیه که منابع انسانی cloud که ازش حرف زدیم اگر بخواد نسخه‌ی قابل نصبی برای ویندوز در اختیارمون قرار بده، باید کیلوکیلو حجم به یُمن پاقدمش قربونی کنیم! پس اون سامانه‌ای محبوب میشه که خدماتش رو تحت وب در اختیار مشتریانش قرار بده بدون اشغال هیچ‌گونه فضایی در سیستم! پس از بارزترین ویژگی‌های نرم‌ افزار مدیریت منابع انسانی، تحت وب بودنشه. بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌ها کارهاشون رو بر بستر اینترنت پیش می‌برن پس واسشون کار با سامانه‌های تحت وب سخت و عجیب و دور از دسترس نیست. منابع انسانی تحت وب، به‌جای نصب شدن رو سیستم مرکزی ویندوز، روی وب‌سرورها اجرا میشن و از طریق اینترنت و با مرورگرهایی مثل کروم، فایرفاکس و… قابل دسترسی می‌باشن. خالی از لطف نیست که بدونید گوگل و مایکروسافت از پیشگامان ارائه ‌دهنده‌ی نرم‌افزارهای تحت وب هستن.

سامانه منابع انسانی ابری

سامانه منابع انسانی ابری چه مزایایی داره؟

از مهم‌ترین مزایای سامانه منابع انسانی ابری میشه به آنلاین و مقرون‌به‌صرفه بودن اون‌ها اشاره کرد. اما اگر بخوایم از مزیت‌های دیگه‌‌ی منابع انسانی تحت وب نام ببریم، می‌تونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کاربری آسون و همیشه در دسترس بودن
  • ساده‌سازی فرایندهای کسب‌وکار
  • افزایش انعطاف‌پذیری و شخصی‌سازی سامانه
  • استقرار، به روزرسانی و نگهداری آسان
  • قابل توسعه طبق دغدغه‌ها و نیازمندی‌های سازمان‌ها
  • افزایش وفاداری مشتریان
  • سازگار با انواع دستگاه‌ها
  • بدون نیاز به نصب

مزایا سامانه منابع انسانی ابری

نردبان؛ بر فراز ابرها!

حالا که تا اینجا اومدین و قدم رو چشم ما گذاشتین، بعد این گپ و گفتمون درباره‌ی سامانه ابری مدیریت منابع انسانی حیفه دست خالی از اینجا برین! ما، برای این که بتونیم دغدغه‌های کارشناس‌های منابع انسانی و کارمندان رو درک کنیم و براشون راه‌حل ارائه بدیم، باید پا توی کفششون می‌کردیم.

ما نردبان شدیم که شما پله‌پله پا روی مشکلاتی بذارین که تا الآن سد راه پیشرفت خودتون و سازمان‌تون بودن. کافیه قدم‌هاتون رو به ما بسپارین و از صعودتون و سیر و سفرتون بر فراز ابرها لذت ببرین. ما اون بالا منتظرتونیم!

با درخواست مشاوره رایگان؛ تمام قد آماده‌ایم!

ما سعی کردیم تو دنیای امروز که خیلی‌ها ترجیح میدن همه‌چی براشون شفاف باشه و دم دست، نیازها و سؤالات احتمالی شما رو توی سایت با دادن اطلاعات کافی پوشش بدیم. اما این موضوع باعث نمیشه که دلمون نخواد صدای گرم شما رو بشنویم و از لذت هم‌صحبتی با شما محروم بشیم! پس هروقت احساس کردین نیاز به کمک دارین، با درخواست مشاوره رایگان می‌تونین ما رو مفتخر به شنیدن صداتون کنین. ما گوش به زنگ شماییم. یه خط تلفن بینمون راهه…!

همیشه برداشتن اولین قدم توی هر مسیری، سخت و پُر ریسکه!

ما اولین قدم رو برات برداشتیم، حالا نوبت توئه پله‌های موفقیت رو دو تا یکی بالا بری!